indirim

1.Gğn

Sayın misafirlerimiz 00:30 belirlenen yerde buluşma. 01:00 Elazığ’a hareket.

Sabah saatlerinde Şirin İlçemiz Keban’a ulaşıyoruz. Muhteşem bir manzaraya sahip Çırçır Şelalesi alacağımız kahvaltı sonrası ile turumuza başlıyoruz. Fırat’ın doğduğu yer Keban Baraj Gölünden ayrılıp Harput’a hareket. 4000 Yıllık Tarihe sahip Harput, birçok medeniyete ev sahipliği yapması nedeni ile birçok eseri barındıran Harput’ta Harput Kalesi, Ulu Camii, Sara Hatun Camii, Arap Baba türbesi, İmam Efendi, Cimşit Hahamı, Dabakhane, En eski Süryani Kiliselerinden olan Meryem Ana Kilisesi, Tarihi Harput evlerini görüyoruz ve Evliya’lar diyarı Harput’tan ayrılıyor. Otelimize hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Elazığ’daki otelimizde.

Satışta

indirim

2.Gün

Otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası Tunceli’ye hareket. Yol üzerinde Feribotla Pertek’e geçiyoruz. Burada panoramik Pertek kalesini görüp rehberimizden bilgi alıyoruz. Pertek’ten Tunceli Ovacık’a hareket. Burada Munzur Milli Parkında Munzur su gözelerini görüyoruz ve serbest zaman veriyoruz. Baharın farklı renkleriyle sizlere seyirlik bir manzara sunacak Munzur Gözeleri gezimizi tamamlayıp Nazimiye’ye hareket. Burada Alevi inancında kutsal bir yeri olan Düzgün Baba’yı ve müsaitlik durumunda Cem Evini ziyaret ediyoruz. Sonrasında Pülümür Vadisi’ne doğru yolculuğumuz devam edecek. Burada Pülümür kutu deresi, ağlayan kayalar ve çevre gezilerini tamamlayıp Gaziantep’e hareket. Gece saatlerinde Gaziantep’e varış ve turumuzun sonu.