indirim

1.Gün

Değerli misafirlerimiz ile 20.30 Seyyal Turizm önünde buluşma ve gece yolculuğu ile Amasya’ya hareket.

indirim

2.Gün

Otobüs içi ikramları eşliğinde Kahramanmaraş – Pınarbaşı – Sivas –Tokat üzerinden Amasya’ya varış ve kahvaltı için restorana hareket. Kahvaltı ve dinlenme sonrası turumuza ilk olarak 1865 yılında yaptırılan tipik bir Osmanlı konağı olan Hazeranlar Konağı ile başlıyoruz. Sonrasında Yeşilırmak kenarına yapılan nehrin üzerine doğru duran Yalı Boyu Evlerinin Cumbalarını izliyoruz. Ardından Şehzadeler Parkında kısa bir yürüyüş yapıp Osmanlı Saat Kulesini görüyoruz. Amasya’daki gezilerimizi tamamladıktan sonra Samsun’a hareket. Samsun şehir merkezinde turumuza ilk olarak Bandırma Vapuru ile başlıyoruz. Bandırma Vapuru gezimizin ardından öğle yemeği için restorana gidiyoruz. Öğle yemeğinde Meşhur Samsun pidesi alıyoruz. Öğle yemeğinden sonra turumuza Atatürk Anıtı’nı gezerek devam ediyoruz ve Ordu’ya hareket. Rehberimizden aldığımız bilgiler eşliğinde Ordu kentinin sembolü olan Boztepe’ye çıkıyoruz. Ordu’yu ve Karadeniz’i ayaklarımızın altında hissedeceğiz. Ordu Boztepe gezimizin ardından Giresun Piraziz de bulunan otelimize varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Otelimiz: Ramada Piraziz

indirim

3.Gün

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, otelden çıkış işlemlerimizi gerçekleştirip Giresun şehir merkezini panoramik olarak görüyor rehberimizden bilgi alıyoruz. Kısa bir yolculuğun ardından Karadeniz bölgesinin en büyük şehirlerinden olan Trabzon’a varıyoruz. Trabzon merkezin de gezimize Atatürk Köşk’ü ile başlıyoruz. Tadilatta olan Ayasofya Camisini panoramik olarak görüyor rehberimizden bilgi alıyoruz. Trabzon gezilerimizin tamamladıktan sonra Sümela Manastırına hareket. Büyük bir kısmı tadilatta olan sadece küçük bir terastan panoramik olarak Sümela Manastırı gezimizi yapıyoruz. Yapı hakkında rehberimizden bilgi aldıktan sonra otelimize hareket.  Yolumuz üzerinde Sürmene ‘de bulunan çay fabrikasını geziyoruz. Burada çay ikramlarımız eşliğinde çay ve üretim yeri ile ilgili bilgiler alıyoruz. Dileyen misafirler çaylarını içebilir dileyen misafirler alışveriş yapabilirler. Kısa bir yolculuk sonrasında otele varış. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Otelimiz: Çaykara/ Çaykara park otel.

indirim

4.Gün

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, kısa bir yolculuğun ardından Uzungöl’e varıyoruz. Karadeniz’in en güzel yaylalarından biri olan Garaster Yaylası gezimiz için bizleri bekleyen minibüslere biniyoruz (extra). Lustra ve Garaster Yaylalarında bol bol fotoğraf için serbest zamanımız oluyor. Garaster Yaylasında bir köy evini ziyaret edip taze yayla balı, süt ve ayran içme imkanınız olacak. Arzu eden misafirler bu ürünlerden alabilirler. (Sis durumunda Demirkapı Yaylasına çıkılacaktır). Yayla gezilerimizin ardından Uzungölde kısa bir zamanımız oluyor. Belirlenen yerde ve saate buluşup Ayder Yaylasına hareket ediyoruz. Rize şehir merkezini panoramik olarak görüyor rehberimizden bilgi alıyoruz. Şehir merkezinde bulanan yöresel Rize Bezi fabrikasına uğrayıp yöresel ürünler hakkında bilgi sahibi oluyoruz. Rize Bezi gezimiz sonrasında Ardeşen üzerinden Fırtına Vadisi’ne varıyoruz. Çamlıhemşin’de bizi bekleyen minibüslere binip sırasıyla SEVDALUK dizisinin çekimlerinin de yapıldığı Şen yuva Köyü ve tarihi köprü gezisini yapıyoruz (extra). Daha sonra Eski Ticaret Yolunu korumak için Çat Vadisine kurulmuş olan ZİLKALE turumuzu yapıyoruz. (Zil Kalenin Kartal Yuvasını andıran görüntüsüne hayran kalacaksınız.) Zil kale turumuzun ardından bölgenin en güzel şelalesi olan Palovit Şelalesi’ni geziyoruz. Şelale gezimizin ardından Ayder Yaylası’na hareket. Burada verilen serbest zaman süresince dileyen misafirler eşsiz doğa manzarası ile çay kahve içebilir, dileyen misafirler ise yürüyüş yapabilirler. Belirlenen yerde ve zamanda buluşarak otelimize hareket.  Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Otelimiz:  Minerva hotel.

indirim

5.Gün

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Batum’a hareket. Kısa bir yolculuk sonrası Sarp sınır kapısına varıyor ve Gümrük işlemlerimizi gerçekleştirdikten sonra Gürcistan Acara Özerk Bölgesi’ne giriş yapıyoruz. İlk olarak panoramik Batum şehir yapıyoruz. Daha sonra Tiyatro Binası, Avrupa Meydanı ve Medea Heykeli’ni gezip serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrası Sarp sınır kapısına geçiyor ve Borçka’ya hareket ediyoruz. Borçka da bizi bekleyen minibüslere binip eşsiz ekosisteme sahip Karagöl’e ulaşıyoruz. Doğa harikası Karagöl’de göl kenarında çayınızı yudumlarken güzel manzaranın tadına doyamayacaksınız. Burada hem çay kahve için hem de öğle yemeği için serbest zamanımız oluyor. Bölgeyi gezdikten sonra minibüslere binip Borçka’ya hareket ediyoruz. Borçka’da bizleri bekleyen otobüsümüze binip Artvin’deki otelimize hareket. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Otelimiz: Grand Artvin hotel.

indirim

6.Gün

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Tortum’a hareket ediyoruz. Çoruh Nehri vadisi boyunca ilerlerken bölge hakkında rehberimizden bilgi alıyoruz. Dünya’nın en büyük baraj inşaatlarından olan Deriner Barajı’nı görme fırsatımız olacak. 2 saatlik yolculuğun ardından Erzurum il sınırları içerisinde yer alan Tortum Şelalesini görüyoruz. Belirlenen saatte buluşarak Erzurum’a hareket. Erzurum’da gezilecek yerler arasında Çifte Minareli Medrese, Ulu Camii Nene Hatun Türbesi, Tarihi Erzurum Evleri ve Taşhan bulunmakta. Bölge hakkında rehberimizden bilgi aldıktan sonra Çağ Kebabı için restorana hareket ediyoruz. Akşam yemeğinin ardından Gaziantep’e hareket. Gece yolculuğunun ardından sabah erken saatlerde Gaziantep’e varıyoruz ve turumuzun sonu.